尋日我生日好開心 🙂

actually 今年冇乜點提

但係都有好多人記得

感動!!

 

msn /sms/ xanga/ 親口講

可能係好簡單既 1句

‘生日快樂’

都搞到我好鬼窩心

 

我朋友唔多

所以特別記得同我講過生日快樂既每1位

gil, 顥子, heiiou, mandy, 老表, 老豆mami, charles, momo, 小lym, yiyan, nico, 璟, 潤潤, 寶豬, lwing, chau, joanne, hik, chelsea, rosie, jj, jess, bess, rosie le page, kiki, amber, lizzy媽, bri, dan c, elliot, de may, elson, mr. guy, mrs. greaves, michelle, sherry, eva(遲到既 xP), vicky, eli, 拉之, 小宏, 希希, rory, scarlette

 

 

多謝上spanish 個陣班人唱生日歌比我聽

 

多謝cello 個陣 mrs.greaves 拉生日歌比我聽

 

多謝大家送生日禮物比我

 

多謝考完mock 之後有神秘小聚會

at this moment 我完全唔知翹翹做咩影我

totally 忘記左生日呢回事 xP

多謝michelle 同sherry 整個咁正既蛋糕比我^^^^^

 

lizzy媽都有整比我 🙂

 

other 相::


其實真係勁肉酸囉著uniform 影相

紅噹噹

nvm 

應節既都算  xDD

 

以下張相係heihei mix 咖 🙂

我好鐘意  多謝^^^^^ 

 

仲有福畫

 

係未同隔離福相 1模1樣^^^^^

 

 

IMGP6278

特登扮成熟d

似16冇 xDD 

 

我今年生日真係好開心

發覺好多人錫我

我真係好appreciate

覺得自己好幸福 =)

多謝你地^^^^

I LOVE YOU ALL!!!!

 

 

*http://www.fotop.net/magazine/mag_16_bday

8 thoughts on “

Leave a comment